luni, 21 martie 2011

Oare sunt vise , sau totul e real...

Stau si visez cu ochii deschisi ....si as vrea sa fac unele lucruri dar nam curajul necesar...totul se intampla in mintea mea ...Ma gandesc cand oare  aceste vise vor deveni realitate  ....Nu doar sa-mi creez propriile fantezii si sa ramana in mintea mea ,iar dupa o perioada sa dispara pentru ca nu cred in mine si nu pot sa le transform in realitate...M'am saturat sa ma joc cu mintea mea fara sa realizez nimic intr'un cuvant sunt un esec !...Ma chinui singura visand la lucruri care poate nu se vor intampla niciodata ,si intr'un fel ma ranesc singura ...Ma uit la cei din jurul meu parca toti traiesc intr'o lume de vis ..toti sunt fericiti si fara probleme.Dar asta e viata si nu o pot schimba !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu