miercuri, 30 martie 2011

Nu ma mai surprinde!

Shit day am aflat  o multime de lucruri pe care nu le stiam ...Dar nu le mai dau importanta , am invatat sa trec prin viata sa nu-mi pese de probleme oricat de mari ar fi ele toate vin si sunt trecatoare ...Dar de ce mi se intampla mie ...Oare?
Nu mai suport atatea presiuni ce ma apasa ...Sunt un copil cu o inima mare si chiar daca v-am iertat asta nu inseamna ca am uitat...va tot pasuiesc si va demonstrez ca toti sunteti la fel nu stiti decat sa injunghiati pe la spate ....M-iam pus increderea in persoane pe care le iubeam si ce'au facut m'au ranit extrem de mult .....Increderea a disparut dar inca va las sa jucati acele roluli de prieteni pe o scena plina de dispret....Nu va mai zic nimic doar atat:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu