marți, 22 martie 2011

Inca o data dezamagita ...

Inca o data am crezut ca visele pot deveni realitate si m'am inselat...inca o fantezie spulberata  ...inca un prieten pierdut ...De ce mi se intampla numai mie!? De ce ?....Chiar merit toate astea ?....Iar imi creez lumea de basm unde totul e numai lapte si miere ...Dar in realitate nu este asa toti asteapta momentul potrivit in care sa te atace si sa te nimiceasca pur si simplu sa te distruga ....Dar acolo undeva mi'am gasit cativa prieteni in care pot sa'mi pun increderea si care ma sprijina in momente ca acestea :-<....Si uitema cum stau in fata calculatorului si plang dar cu toate astea nu rezolv nimic ....
Am obosit sa mai alerg in zadar. am incetat sa mai visez.de fiecare data cand o fac sfarsesc prin a fi dezamagita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu