luni, 21 martie 2011

Friends & Love

Sunt momente cand as renunta la orgoliu, la egoism, as renunta sa mai fiu eu pentru a nu-i face pe cei din jurul meu sa sufere.As renunta sa nu mai fiu depedenta de lucruri negative.. Nu vreau sa implor iertare, chiar daca adesea am tendinta sa insist, e pentru ca vreau ca toate lucrurile sa revina la normal.
  Stiu ca gresesc ,pentru simplu fapt ca sunt om.. Dar in acelasi timp stiu ca greselile mele sunt datorita faptului ca sunt imprudenta. Si nu e o scuza.. As vrea sa dau timpul inapoi sa uit de de toate.. sa o iau de la inceput. Vreau sa uiti de mine..sa uiti de tot.. Pentru ca nu vreau sa te fac sa suferi..


Vreau sa ma imbratisezi si sa imi spui ca putem sa o luam de la capat. Sa ma ajuti sa trec peste , pentru ca imbratisarea ta face minuni, pentru ca gandurile mele sunt inghetate si ma fac sa retraiesc aceiasi poveste de mii de ori..
       Pentru ca esti atat de departe, incat simt ca toate lucrurile din jurul meu dispar odata cu secundele..
Pentru ca sunt 0,in ciuda tuturor.. Pentru ca am atata nevoie de tine..

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu