duminică, 20 noiembrie 2011

Satula pana peste cap

M`am saturat de tot haosul care este in jurul meu nu mai suport :| nu mai suport sa fiu privita si etichetata gresit ....Sa trec pe langa cineva si sa ma eticheteze gresit >.< de ce lumea din ziua de azi e plina de atata ura ..De ce daca se intampla ceva rau esti privit cu alti ochi nu asa trebuie procedat daca s`a intamplat ceva mai ciudat cu o anumita persoana nu trebuie etichetata trebuia sa fie tratata cu empatie trebuie sa ii aratati ca existati si ca sunteti acolo pentru ea...M`am saturat de vreo luna incoace nu exista saptamana sa nu se intample cate ceva rau acum pe bune ce`am facut sa merit asta? o.O...Oare cat va mai tine acest cosmar ....Vreau ca totul sa revina la normal nu mai suport ! Vreau sa nu mai fiu privita cu ura de propria mama vreau inapoi privirea aia plina de iubire vreau inapoi increderea ei  vreau inapoi tot !...Dar nu in schimb am doar niste priviri plinde de dispret si neincredere niste etichete puse total absolut gresit si multe ore de plans...Chiar merit toate astea oare chiar merit?!?

Un comentariu:

  1. Iubitul meu și cu mine ne-am iubit atât de mult, încât relația noastră a fost într-adevăr uimitoare și am învățat că nu vom putea niciodată să ne descurcăm unul fără celălalt. Deși l-am iubit atât de mult, nu am știut niciodată că este obosit de relație și era interesat de cel mai bun prieten al meu. S-a despărțit de mine și am fost devastat, mi-am strigat ochii înainte să mă culc în fiecare seară, viața și visele mele s-au spulberat până am intrat în contact cu un vechi prieten de-al meu, care apoi m-a prezentat lui Lord Zakuza războiul magic vraja . Lordul Zakuza mi-a dat instrucțiuni despre ce să fac și eu am respectat-o ​​strict și mi-a spus că iubitul meu va reveni la mine cerșind în 24 de ore. Prietenul meu a venit la mine cerșind și plângând în genunchi și l-am acceptat înapoi. Mulțumesc Domnului Zakuza pentru lucrările sale minunate. Dacă aveți vreo problemă de genul acesta sau mai rău, atunci contactați Lord Zakuza prin e-mail: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com sau WhatsApp: +17405739483 și nu veți regreta niciodată că l-ați întâlnit.

    RăspundețiȘtergere