sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Jalniiiic....

Ha ha ha ma amuzi dupa vreo 2 luni cand ai aflat si tu prin ce am trecut teai trezit ca cum te simti ?...o pe bune e jalnic ....Vi si`mi ceri sa fim prieteni ai tupeu dude ai tupeu .... Ma mir cum de ai reusit sa`ti calci pe orgoliu incredibil tocmai tu ala de te credeai superior tuturor dar defapt erai un nimenii ! Ce te`a parasit gagica si nu mai gasesti alte proaste e logic pentru ca toata lumea si` a dat seama ca esti o persoana falsa ca esti un prost care nu merita >.<.....Unde mi`o fi fost capu si totusi ti`a luat 2 luni sa`ti dai seama ca ai gresit ohh gosh ma intreb cum gandesti noroc ca ai capu lipit de gat ca l`ai pierde ;) ...Pnm daca tu crezi ca niste simple scuze ajuta esti penibil patetic whatever lista continua ....Ma rog nu mai incerca sa te dai ceea ce nu esti pentru ca te faci singur de cacao >.> ... P.S: nu am nevoie de scuzele tale poate ca am fost proasta o data dar a doau oara nu mai merge JET JAVRA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu