sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Jalniiiic....

Ha ha ha ma amuzi dupa vreo 2 luni cand ai aflat si tu prin ce am trecut teai trezit ca cum te simti ?...o pe bune e jalnic ....Vi si`mi ceri sa fim prieteni ai tupeu dude ai tupeu .... Ma mir cum de ai reusit sa`ti calci pe orgoliu incredibil tocmai tu ala de te credeai superior tuturor dar defapt erai un nimenii ! Ce te`a parasit gagica si nu mai gasesti alte proaste e logic pentru ca toata lumea si` a dat seama ca esti o persoana falsa ca esti un prost care nu merita >.<.....Unde mi`o fi fost capu si totusi ti`a luat 2 luni sa`ti dai seama ca ai gresit ohh gosh ma intreb cum gandesti noroc ca ai capu lipit de gat ca l`ai pierde ;) ...Pnm daca tu crezi ca niste simple scuze ajuta esti penibil patetic whatever lista continua ....Ma rog nu mai incerca sa te dai ceea ce nu esti pentru ca te faci singur de cacao >.> ... P.S: nu am nevoie de scuzele tale poate ca am fost proasta o data dar a doau oara nu mai merge JET JAVRA !

Un comentariu:

  1. Iubitul meu și cu mine ne-am iubit atât de mult, încât relația noastră a fost într-adevăr uimitoare și am învățat că nu vom putea niciodată să ne descurcăm unul fără celălalt. Deși l-am iubit atât de mult, nu am știut niciodată că este obosit de relație și era interesat de cel mai bun prieten al meu. S-a despărțit de mine și am fost devastat, mi-am strigat ochii înainte să mă culc în fiecare seară, viața și visele mele s-au spulberat până am intrat în contact cu un vechi prieten de-al meu, care apoi m-a prezentat lui Lord Zakuza războiul magic vraja . Lordul Zakuza mi-a dat instrucțiuni despre ce să fac și eu am respectat-o ​​strict și mi-a spus că iubitul meu va reveni la mine cerșind în 24 de ore. Prietenul meu a venit la mine cerșind și plângând în genunchi și l-am acceptat înapoi. Mulțumesc Domnului Zakuza pentru lucrările sale minunate. Dacă aveți vreo problemă de genul acesta sau mai rău, atunci contactați Lord Zakuza prin e-mail: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com sau WhatsApp: +17405739483 și nu veți regreta niciodată că l-ați întâlnit.

    RăspundețiȘtergere